28 de nov. 2013

El nen de sucre al DIADIACLICK

Hola a Tots!

En aquests moments estic molt enfeinat pels exàmens de la UNI però malgrat tot he volgut guardar una mica de temps per fer aquesta entrada sobre com va ser la jornada del DIADIACLICK. Ja que va ser increïble.

Vaig trobar la jornada molt interessant: diferents experts anaven explicant investigacions que havien realitzat sobre com millorar el control de la diabetis i qualitat de vida a partir de les noves tecnologies, com els mòbils, ordinadors, tabletes, etc...
A més també van explicar la importància de saber utilitzar-les bé  ja que mal utilitzades poden ser perjudicials.

Finalment l’ultima xerrada va ser: La taula d’e-pacients: Que tractava de com es poden fer servir les eines que ofereix Internet.

En aquesta xerrada, vaig començar jo ja que era el més jove i a més no estic gaire acostumat a parlar en públic i després van intervenir la Noemí Carayol i en Víctor Bautista (creador de l’aplicació SocialDiabetes) ,  havíem de explicar perquè ens vam interessar  per portar la diabetis en el món dels mòbil i els ordinadors, en que ens havia ajudat a nosaltres i com havien ajudat a les altres persones.



He d’admetre que el nen de sucre estava “una mica nerviós” a més em pensava que seria una xerrada més informal amb els altres convidats, però en arribar en aquella sala plena de gent i veure que havia d’anar a parlar sobre el meu blog jo sol en un pòdium, vaig haver de preparar-me una mica d’introducció amb 5 minuts i després anar improvisant sobre la marxa. Per tant si en el vídeo em veieu una mica nerviós espero que no ho tingueu gaire en compte!!



Tot i això va ser una experiència que mai oblidaré i voldria donar les gràcies a tota la gent que ha fet possible el DIADIACLICK i espero que es segueixi fent jornades com aquestes. Perquè la gent sàpiga que persones amb diabetis també ens estem movent amb molts de camps i fem sentir la nostra veu!!

Si voleu veure els 2 vídeos de la jornada els podeu trobar en el següent link:

Jo surto en el segon vídeo el de 11:00 a 14:00 en el moment (01:31:52)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada