29 de des. 2012

Per què vaig fer aquest blog

Molta gent m'ha preguntat com se'm va acudir fer un blog i per això he decidit escriure una entrada per explicar-ho.

Va ser quan em diagnosticar la diabetis, que vaig tenir clar, que el meu Treball de Recerca tractaria sobre això. Ja que és una malaltia, que considero prou important,i que s'ha de conèixer molt bé. En el qual s'ha d'intentar que ella depengui i s'adapti a tu i no al contrari. A més, tenia a l'abast la informació necessària i ajuda per fer un bon treball.

Quan els professors ens preguntaven sobre el tema del Treball de Recerca em vaig desanimar una mica, ja que deien que era un treball molt comú. Ho que tenia clar, era que si volia fer un bon treball tenia que sortir de ho clàssic i vaig pensar en enfocar-ho d'una altra manera i així va ser quan se'm va acudir amb l'ajuda dels meus professors (Laura Mach i Mònica Breto) la idea de dissenyar un blog per a joves amb diabetis.

Un blog que parlés de la diabetis en general, que fos interactiu, informant una mica de tot, aportant una actitut positiva, on comentar noticies d'actualitat, experiències personals, preocupacions i coneixements on tots els diabètics puguin dir-hi la seva. 
Encara que em costes molt de treball , ja que mai havia fet un blog i no tenia ni idea de com es muntava.

Tot hi això estic molt content dels resultat d'aquest blog i confiï-ho amb vosaltres perquè el puguem mantenir en funcionament molt de temps.


1 comentari:

  1. Ànims Roger, encara que habitualment no deixo comentaris, sàpigues que segueixo les teves entrades del blog...
    Bon Any Nou !!!
    Una abraçada,

    ResponElimina